Bonustehtävät

Bonustehtäviä voi harjoitella vapaaseen tahtiin omalla ajalla. Ei tarvitse harjoitella listan mukaisessa järjestyksessä, vaan poimikaa mieluisimmat vaikka ensin.

Osaan tehtävistä on videolinkit, mutta ei kaikkiin. Kysykää treeneissä ohjeita, jos on epäselviä tehtäviä. Tsemppiä treenaamiseen!

 

B1Pomputtelu välipompulla nilkoilla x 4
B2Pomputtelu välipompulla nilkoilla x 10
B3Pomputtelu välipompulla nilkoilla x 20
B4Pomputtelu ilmassa nilkoilla x 4
B5Pomputtelu ilmassa nilkoilla x 6
B6Pomputtelu ilmassa nilkoilla x 10
B7Pomputtelu ilmassa nilkoilla x 20
B8Pomputtelu ilmassa reisillä x 4
B9Pomputtelu ilmassa reisillä x 6
B10Pomputtelu ilmassa reisillä x 10
B11Pomputtelu ilmassa reisillä x 20
B12Pomputtelu päällä x 4
B13Pomputtelu päällä x 6
B14Pomputtelu päällä x 10
B15Pomputtelu päällä x 20
B16Yhden jalan kyykky toinen jalka eteenojennettuna (molemmilla jaloilla)
B17Yhden jalan kyykky toinen jalka eteenojennettuna (molemmilla jaloilla) pallo suorilla käsillä pään yllä
B18Sammakko-asennossa pelkät kädet maassa 5 sek.
B19Sammakko-asennossa pelkät kädet maassa 10 sek.
B20Sammakko-asennossa pelkät kädet maassa 30 sek.
B21Käsivaaka 5 sek.
B22Käsivaaka 10 sek.
B23L-seisonta 3 sek
B24L-seisonta 10 sek
B25L-seisonta 20 sek
B26L-seisonta 30 sek
B27Seisominen pallon päällä 5 sek. (Treenatkaa pehmeällä alustalla!!!)
B28Seisominen pallon päällä 10 sek. (Treenatkaa pehmeällä alustalla!!!)
B29Kyykky pallon päällä seisten (Treenatkaa pehmeällä alustalla!!!)
B30Käsillä kävely 2 metriä
B31Käsillä kävely 4 metriä
B32Käsillä kävely 6 metriä
B33Etuperin kuperkeikka päättyen seisaalleen (yhtenäinen liike)
B34Takaperinkuperkeikka päättyen seisaalleen (yhtenäinen liike)
B35Vasemmalla jalalla seisten pallon pyöritys käsin oikean jalan ympäri 10 krt molempiin suuntiin (tukijalka ei saa liikkua)
B36Oikealla jalalla seisten pallon pyöritys käsin vasemman jalan ympäri 10 krt molempiin suuntiin (tukijalka ei saa liikkua)
B37Vasemmalla jalalla seisten pallon pyöritys käsin vasemman jalan ympäri 10 krt molempiin suuntiin (tukijalka ei saa liikkua)
B38Oikealla jalalla seisten pallon pyöritys käsin oikean jalan ympäri 10 krt molempiin suuntiin (tukijalka ei saa liikkua)
B39Lankku 1 minuutti. (Vartalo suorana)
B40Lankku, jossa vuorotellen oikea käsi ja vasen jalka koskettavat toisiaan selän takana ja toisin päin. x 3


Apuja L-seisonnan treenaamiseen(B23-26) löytyy tästä linkistä.